ԵՐԵՒԱՆ, «Արմէնփրէս».- «Հայաստանի քաղաքացիական աւիացիայի կոմիտէ»ն հանդէս պիտի գայ օրէնսդրական առաջարկով՝ «Օդի հարկ»ի փոփոխութեան կապուած:
«Արմէնփրէս» մամլոյ ակումբին մէջ տուած մամլոյ ասուլիսին ընթացքին այս մասին յայտնած է «Քաղաւիացիայի կոմիտէ»ի նախագահ Տաթեւիկ Ռեւազեան՝ նշելով, որ իրենք կ՛առաջարկեն բացուող նոր ուղղութիւններուն համար վերցնել օդի տուրքը։ «Ամենամեծ խոչընդոտն այն է, որ ծախսերը մեծ են Հայաստանում: «Զուարթնոց» օդանաւակայանի սակագներն են բարձր, դրան էլ գումարւում է օդի գումարը: Այդ 10 հազար դրամը փոքր գումար չէ: Օրինակ, եթէ «Ռիանէյր» ընկերութեան տոմսի միջին գինը Եւրոպայում 40 եւրօ է, ապա Հայաստանի դէպքում կը գումարուի եւս 20ը: Դա լուրջ խնդիր է: Մենք ցանկանում ենք առաջարկել նոր ուղղութիւնների համար օդի գումարը հանել: Երբ աւիաընկերութիւնը նոր ուղղութիւն է զարգացնում, նման հարկը ռիսկային է», դիտել տուած է Տաթեւիկ Ռեւազեան:
Ըստ անոր՝ եթէ այդ օրէնսդրական փոփոխութիւնը ընդունուի, «Զուարթնոց»ն ալ պատրաստ ըլլայ իր սակերը վերանայելու՝ նոր ուղղութիւններուն համար, ապա «Ուիզ Էր» եւ «Ռիանէր» ընկերութիւնները պատրաստ են մուտք գործելու Հայաստանի շուկայ 2020 թուականի ամառը:
Տաթեւիկ Ռեւազեան նաեւ տեղեկացուցած է, որ ներդրողներունհետ կը քննարկուի Հայաստանի մէջ օդանաւերու մասերու արտադրութեան եւ վերանորոգութեան գործարան հիմնելու կարելիութիւնը։ Ըստ անոր՝ եթէ կարելի ըլլայ նման ծրագիր յաջողցնել, այն ատեն աշխատանքի 1000 առիթ պիտի ստեղծուի։ «Քաղաքացիական աւիացիայի աւիացիոն-տեխնիկական ուսումնարանը շատ վատ վիճակում է: Եթէ գաք մեր շէնքը տեսնէք, կը տխրէք, իրօք, շատ վատ վիճակում է», ըսած է ան:
Ան նկատել տուած է, որ ներդրողներուն հետ աշխատանք կը տարուի, որպէսզի անոնք, նկատի առնելով տարածաշրջանին համար Հայաստանի կարեւոր դերը, ներդրում կատարեն ոլորտին մէջ ուսումը խթանելու համար:
«Համոզուած չեմ, որ մեր ներդրողները հէնց մեր ուսումնարանում ներդրումներ կ՛անեն, կարող է ուզեն որպէս մասնաւոր սկսել: Դա բանակցութիւններից յետոյ պարզ կը լինի, բայց մենք բանակցում ենք: Հետաքրքրութիւն կայ օդաչուական դպրոց, նաեւ ինժեներների համար դպրոց բացելու տեսանկիւնից», նշած է Ռեւազեան: